viernes, 25 de mayo de 2012

He buscat en una estrella un somni, l’he trobat il·luminat en els teus ulls

Arribar a temps
per donar-me la mà,
ajudar-me a sortir,
del forat.
I t'és igual que la
mà sagni. Vens per
donar-me aire fresc.
"El millor noi del món
 m'està deixant que el conegui.
I amb el somriure més maco,
m'ha hipnotitzat"
I em fas sentir
bé, illuito contra
el que sé, i deixo enrera el temps,
i m'encanta sentir-te,
escoltar-te. Conèixe't.
Si em dius deixa-ho tot
i vine: Marxo amb tu a la fi del món.
"Imaginar-te, t'imagino de
moltes maneres. Però somiar,
somio amb el teu somriure".
Tanco els ulls, et somio,
i vull conèixe't millor.
Explica'm com ets:
que em fa mal el 
cor (i tu saps que em passa).
                  M'ENCANTES
GRÀCIES 
Bai, bai... baina... mila muxu!!
                              

No hay comentarios:

Publicar un comentario