martes, 8 de julio de 2014

torna a ser 9!


Quan els dies es converteixen
en llençols negres destenyits
(que et mous d'esma, sense
cap sentit aparent), vius amb el
Delit de l'explosió groga, 
"Em pots trucar?"
i perdre'm a la seva veu el temps
que calgui, per acabar més content
i seguir endavant el dia
"-T'estimo moltíssim
-I jo, mi amor".

Al estar separats, els monstres de 
sempre tornen a rondar les meves
tardes: caníbals de sentiments,
pertorbadors voltors calbs que amb 
veu tranquil·la em criden "Gilipollas!".
O alienígenes somrients
pegant-me bufetades. 
Al estar separats, els monstres de 
sempre, tornen a rondar les meves tardes i
ploro, sense voler, tancat a l'habitació
"La puerta, la quiero abierta", somriu.
Per sort,

torna a ser 9 al meu calendari
torna a ser 9! un altre mes 
feliç, content. 
Flamarades taronges omplen
dies grisos a casa, i les ombres
ja no em fan por, quan s'allarguen
per sota la porta. 
"Tinc la sensació de que em pots protegir,
de tot."
i, al estar sol, trigar hores a adormir-me,
i fer-ho bé al recordar el teu alè
a la meva nuca:
"T'estimo fins donar la volta al món".

Torna a ser nou,
Felicitats, mi amor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario